Meten blijft altijd weten…, weet jij alles?

Meer halen uit de ervaringen van je klanten en medewerkers

 

Wat maakt MKBrapport.nl uniek?

Met MKBrapport.nl onderzoekt u snel en eenvoudig uw markt, zoals klanttevredenheidsonderzoek en medewerkerstevredenheidsonderzoek tegen een vaste lage prijs per maand. Wij geven de support die u nodig heeft en helpen uw business te versterken. Daphaer verzorgt de sales en werkt samen binnen de consultancy met MKBrapport.nl

Zo werkt MKBrapport

Als MKB-ondernemer bent u druk met ondernemen. Klanten te woord staan, offertes, facturen, administratie… De waan van de dag bepaalt wat u doet en beslissingen neemt u vanuit uw ervaring of onderbuik. Maar is dat verstandig? Of meet u liever wat uw klanten en medewerkers écht bezighoudt? Waarom ze bij u kopen. Of juist niet. Met MKBrapport brengt u dit in kaart zodat u betere beslissingen neemt en resultaten voorspelbaar maakt.

Zelf of samen met ons

Als u kiest voor MKBrapport.nl Business of Premium komen we naar u toe voor een intakegesprek. Wij zijn nieuwsgierig naar de ondernemer! Wij stellen u veel vragen en luisteren goed. Wij laten u nadenken over de redenen dat u begon met uw bedrijf. Over uw passie, motivatie, inspiratie en visie. Op basis hiervan formuleren wij de onderzoeksvragen. Met de onderzoeksgegevens kunt u zelf aan de slag of samen met ons, afhankelijk van uw abonnementsvorm.

Klanttevredenheidsonderzoek
Met een klanttevredenheidsonderzoek komt u erachter wat uw klanten daadwerkelijk willen. Dat houdt u als ondernemer scherp.

Uw klanttevredenheidsscore op uw website
Weten hoe tevreden uw klanten over uw bedrijf zijn, is heel waardevol voor u. Daarom doet u een klanttevredenheidsonderzoek.

Medewerkerstevredenheidsonderzoek
Als werkgever is het ook goed om te weten hoe tevreden uw medewerkers zijn. Zij vormen de schakel tussen uw klanten en organisatie.

Waarom onderzoeken met MKBrapport?

Klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid onderzoeken hoeft helemaal niet duur en complex te zijn. Bekijk onze webpagina.

3 Comments on “Meten blijft altijd weten…, weet jij alles?

  1. “Mijn best doen voor mijn opdrachtgever”.
    Ik lever op tijd, beantwoord mails snel, voer correcties door, sta open voor kritiek en zorg dat ik de best denkbare kwaliteit lever. Zodat klanten mij de volgende keer weer bellen en mij ook nog eens aanbevelen bij collega’s. Ik ontzorg, ik besteed zorg aan mijn opdrachtgevers. “Wat betekent ontzorgen van je klant voor jullie?”

    1) Dat we klanten al het werk uit handen nemen
    2) Extra hard lopen voor klanten
    3) Veel service bieden
    4) Optimale dienstverlening
    5) Of …….. minder weergeven

    Wat mag er op nummer 5 komen te staan?

  2. Is uw klant tevreden? En wat doet u eraan als uw klant ontevreden is?
    Vele vragen en onderzoeken gaan hierover.

    Samen met onze samenwerkingspartner MKBrapport zijn wij hard aan de slag om ons einddoel te realiseren. Een nieuwe tool om nog beter met de klant deze aansluiting te hebben. Het is een innovatief, maatwerk en vooral samenwerkende tool. Binnenkort meer….
    Op de hoogte blijven, stuur een mail naar: info@daphaer.nl

  3. Na vandaag kunnen wij blij zeggen, dat ons innovatieve idee steeds meer werkelijkheid aan het worden is. We gaan nu starten met het bouwen van de laatste software fase.

    Dit innovatieve product is een initiatief van MKBrapport en Daphaer, om de klant beter te ondersteunen. Passend bij hun huidige wensen anno 2016. Op de hoogte blijven, stuur een mail naar: info@daphaer.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *